1 · Cesty k počítačovému umění Protínání vědy a umění od historie po současnost — symetrie, proporce, perspektiva, moderní umění, nová média, post-média
2 · Softwarová estetika Výtvarné formy počítačového umění — zobecněná estetika, generované umělecké formy, otázky počítačového umění
3 · Výtvarník u počítače Od osciloskopu k interaktivním médiím — historie algoritmické tvorby ve světě i doma
4 · Estetické funkce Od sinu a kosinu k superrovnici — periodické funkce, harmonické funkce, cyklické funkce, spirografy, superrovnice
5 · Estetické transformace Repetice, parametrizace a rytmus algoritmů — opakování a projekce, spirolaterály, geometrické substituce, moiré
6 · Estetické proporce Zlatý řez v přírodě, umění a designu — iracionální proporce, Fibonacciho matematika, matematizace přírodních forem
7 · Spirály a graftály Modely forem růstu a větvení v přírodě — spirální křivky, buněčné automaty, přepisovací gramatiky, fylotaxe, L‑systémy
8 · Geometrické fraktály Iterované transformace a křivky vyplňující prostor — fraktální dimenze, systémy afinních transformací, nelineární a nepravé fraktály, modelování terénu
9 · Algebraické fraktály Od komplexní roviny k vyšším dimenzím — dynamika komplexní proměnné, fraktály kvaternionů, hyperkomplexní fraktály